• Svetainės struktūra
  • About us

etwiningkurybaskaitiniai tevams

  • Naujienos
  • Apie mus
    • Istorija
    • Vizija, misija
    • Nominacija "Už iniciatyvą"
    • Gero darželio koncepcija
    • Mūsų leidiniai
  • Struktūra ir kontaktai
    • Valdymo struktūra
    • Įstaigos vadovai
    • Pedagogai
    • Lopšelio-darželio taryba
    • Komisijos ir darbo grupės
    • Kontaktai
  • Teisinė informacija
    • Dokumentai
    • Teisės aktai
    • Tvarkos
    • Asmens duomenų apsauga
    • Pranešėjų apsauga
    • Civilinė sauga
    • Vidaus kontrolė
  • Veiklos sritys
    • Nuotolinis ugdymas
    • Ikimokyklinis ugdymas
    • Priešmokyklinis ugdymas
    • Patyriminis ugdymas
    • SEU ugdymas
    • Programos ir projektai
    • Įgyvendintų veiklų refleksija
  • Korupcijos prevencija
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
    • Darbo užmokestis
    • Paskatinimai ir apdovanojimai
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Vadovo ataskaitos
    • Tarnybiniai automobiliai
    • Laisvos vietos grupėse
    • Laisvos darbo vietos
    • 2 procentai
  • Paslaugos
    • Specialistai
    • Specialusis ugdymas
    • Maitinimo organizavimas
    • Visuomenės sveikatos biuro specialisto veikla
2018-03-29

Darželis–mokantis patirti sėkmę vaikui ir pedagogui

DSC 2609Terminą „emocinis intelektas“ (EQ) 1990 m. pirmą kartą pavartojo Peteris Salovey iš Harvardo universiteto ir Johnas Mayers iš Niuhemšyro universiteto. Jis buvo pasitelktas apibūdinti sėkmę lemiančioms savybėms: empatijai, jausmų supratimui, išraiškai, valdymui, gebėjimui prisitaikyti, atkaklumui, pagarbai ir kt.

Šiandiena daugybė tyrimų įrodo, kad galutinis rezultatas– versle, gamybos ar paslaugų sferoje, švietimo, socialinės ar sveikatos apsaugos sistemoje–daugiau nei 70% priklauso nuo emocinio intelekto (EQ), kuris turi lemiamą įtaką žmogaus veiklos efektyvumui, fizinei, psichinei bei socialinei sveikatai, santykių kokybei ir sprendimų priėmimui.

Socialinis emocinis ugdymas organizuojamas kaip procesas, kurio metu vaikai ir suaugusieji įgyja žinių, nuostatų, įgūdžių ir kompetencijų šiose srityse: savo emocijų suvokimas ir valdymas, pozityvių tikslų išsikėlimas ir pasiekimas, kitų globa ir rūpinimasis kitais, pozityvių santykių su kitais kūrimas ir palaikymas, tinkamas tarpasmeninių santykių situacijų valdymas, atsakingas sprendimų priėmimas. Šios kompetencijos yra pagrindas teigiamiems akademiniams, socialiniams, emociniams, sveikos gyvensenos ir pilietiškumo rezultatams.

Šiandien socialinis ir emocinis ugdymas yra neatskiriamas nuo kokybiško švietimo, nes sparčiai besikeičianti visuomenė, atviras pasaulis skatina mus vis labiau matyti ne tik save, savo interesus, bet ir kitus, skatina gebėti prisitaikyti prie pokyčių, o tam vien akademinių žinių nepakanka.

Siekiant mokytis patirti sėkmę vaikui ir pedagogui, Raseinių lopšelyje–darželyje „Saulutė“ 2018 m. sausio–kovo mėn. buvo sutelktas dėmesys socialinių emocinių kompetencijų ugdymui.  2018 m. sausio 19 d. lopšelyje – darželyje  vyko edukacinis vaikų socialinio emocinio ugdymo užsiėmimas, kurį vedė Inga Jankauskaitė Sosnovska-emocinio intelekto ugdymo praktikė, lektorė, laisvai samdoma emocinio intelekto mokytoja, ugdomųjų ir terapinių žaislų įmonės UAB „Janida“ įkūrėja ir vadovė.      

2018 m. vasario 21 d. lopšelyje–darželyje vyko pedagogų metodinė konferencija „Socialinio emocinio ugdymo sėkmės“. Šios konferencijos tikslai - sudaryti pedagogams galimybę pasidalyti gerąja darbo patirtimi, kuriant vaikų socialinio emocinio ugdymo priemones ir jas praktiškai taikant, skatinti pedagogų profesinę sklaidą.

Pedagogų socialinių emocinių kompetencijų ugdymas, mokymasis patirti sėkmę buvo organizuotas 2018 m. vasario 21 d. ir kovo 14 d. lopšelio–darželio pedagogams. Tomis dienomis vyko kūrybinės dirbtuvės, kurių metu buvo puoselėjama pedagogų saviraiška, kūrybiškumas bei novatoriški siekiai.

Pedagogas, patirdamas sėkmę, šią emociją perduoda vaikui. Vaikas, patirdamas sėkmę, skatina pedagogą patirti sėkmę. Emocinis raštingumas yra tiek vaiko, tiek suaugusiojo prigimtinis poreikis. Kai galime patenkinti prigimtinius poreikius, patiriame didžiules asmenines sėkmes.

 Indrė Matevičienė, lopšelio – darželio „Saulutė“ direktorė

 

  • Click to enlarge image 20180119_133213.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_134701.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_140115.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_141338.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_141657.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_141718.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_142044.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_142054.jpg
  • Click to enlarge image 20180119_142606.jpg
  • Click to enlarge image 20180221_143347.jpg
  • Click to enlarge image 20180314_144137-1.jpg
  • Click to enlarge image DSC_2609.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2610.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2611.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2612.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2614.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2615.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2619.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2620.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2621.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2624.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2625.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2629.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2630.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2631.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2636.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2638.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2640.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2643.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2647.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2651.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2653.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2658.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2660.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2662.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2666.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2668.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2670.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2678.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2679.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2682.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2685.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2687.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2689.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2690.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2693.JPG
  • Click to enlarge image DSC_2699.JPG
  •  

Programos

sveikamokykla


sveikamokykla


sveikamokykla


sveikamokykla

 

Naudingos nuorodos

raseiniu spt



raseiniu spt


mazuju zaidynes logo

Savivaldybės biudžetinė įstaiga. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190082578.
Pirmoji buveinė: Vaižganto g. 18, LT-60129 Raseiniai, antroji buveinė: Dariaus ir Girėno g. 13, LT-60148 Raseiniai
Tel.: +370 428 51678, el. paštas: info@raseiniusaulute.lt
Sprendimas: LANMETA
  • eTwinning
  • Kūryba pagal Reggio Emily
  • Sveikata
  • Specialistų informacija
  • Naujienos
  • Apie mus
    • Istorija
    • Vizija, misija
    • Nominacija "Už iniciatyvą"
    • Gero darželio koncepcija
    • Mūsų leidiniai
  • Struktūra ir kontaktai
    • Valdymo struktūra
    • Įstaigos vadovai
    • Pedagogai
    • Lopšelio-darželio taryba
    • Komisijos ir darbo grupės
    • Kontaktai
  • Teisinė informacija
    • Dokumentai
    • Teisės aktai
    • Tvarkos
    • Asmens duomenų apsauga
    • Pranešėjų apsauga
    • Civilinė sauga
    • Vidaus kontrolė
  • Veiklos sritys
    • Nuotolinis ugdymas
    • Ikimokyklinis ugdymas
    • Priešmokyklinis ugdymas
    • Patyriminis ugdymas
    • SEU ugdymas
    • Programos ir projektai
    • Įgyvendintų veiklų refleksija
  • Korupcijos prevencija
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
    • Darbo užmokestis
    • Paskatinimai ir apdovanojimai
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Vadovo ataskaitos
    • Tarnybiniai automobiliai
    • Laisvos vietos grupėse
    • Laisvos darbo vietos
    • 2 procentai
  • Paslaugos
    • Specialistai
    • Specialusis ugdymas
    • Maitinimo organizavimas
    • Visuomenės sveikatos biuro specialisto veikla
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie užtikrina tinkamą svetainės funkcionavimą ir informavimą. Skaityti plačiau
Sutinku