Nuotolinis ugdymas priešmokyklinio ugdymo grupėse
Po karantino paskelbimo ir nuotolinio ugdymo pradžios, praėjus daugiau kaip trims savaitėms, nuslūgus nerimui ir nežinomybei, norime pasidžiaugti kaip grupėse „Bitutės“, „Bangelės“ ir „Vabaliukai“ sekėsi įgyvendinti Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą nuotoliniu būdu.
Greitai visi susibūrėme internetinėje erdvėje, susikūrėme uždaras socialinio tinklo „Facebook“ grupes, susitarėme kaip bendrausime ir bendradarbiausime.
Sutarėme, kad pedagogai kiekvieną dieną siųs užduotis pagal metodinės priemonės OPA PA temas, o OPA PA užduočių bloknotus išdalinome vaikams į namus.
Į pirmosios ugdymo savaitės temos „Varnėno inkile“ veiklas vaikai su tėvais įsitraukė noriai. Kiek sulaukėme meninių darbelių, įvykdytų užduočių, video medžiagos, išmokta eilėraščių ir kt.!
Antroji ugdymo savaitės tema – „Pas Velykų bobutę“. Vaikai mokėsi Velykų papročių ir tradicijų, margino kiaušinius, darė darbelius, įsiminė, kartojo raides, skaičiavo.
Visų priešmokyklinio amžiaus vaikų tėvai buvo labai aktyvūs. Darbštūs ir vaikai. Atliko ne tik ugdymo programos užduotis, bet ir aktyviai dalyvavo projektinėse veiklose: lopšelio-darželio organizuotoje parodoje „Velykų atvirukas“, Viktoro Petkaus mokyklos organizuotoje parodoje „Velykinis atvirukas“, eTwinning projekte ,,Emocijų lėlės“, iniciatyvoje „Vienybė težydi“.
Daug pagalbos ir iniciatyvos sulaukiama iš tėvų. Visų PU grupių pedagogų vardu didelį ir garsų AČIŪ sakome tėvams. Džiaugiamės tokiu gražiu bendradarbiavimu. Nuoširdus, aktyvus bendradarbiavimas palengvina ugdymą nuotoliniu būdu. Tegul šeimoje praleistas laikas būna prasmingas...
PU metodinės grupės pirmininkė Neringa Kaminskienė